Bereik nu de nieuwe consumenten

De nieuwe generatie consumenten is snel, flexibel en kent niet of nauwelijks een wereld zonder internet. Ze appen, snappen, liken en swipen erop los. Jongeren kijken films, tv en video’s wanneer hén dat uitkomt. Advertenties worden veelal gezien als tijdverspilling, net als naar de winkel gaan als je ook online kan shoppen. Daarbij is toegang tot spullen en diensten belangrijker dan het bezitten ervan. Zowel jongeren als hun belangrijkste beïnvloeders (ouders, vrienden) zijn in deze tijd lastig rechtstreeks te bereiken.

Maar bij docenten ligt dat anders. Sterker nog: zij zitten vaak te springen om betekenisvolle contacten met bedrijven, en om hoogkwalitatief les- en voorlichtingsmateriaal. Zij zoeken relevante verhalen, die aansluiten bij de belevingswereld van hun leerlingen. En op die vakkennis en dat enthousiasme haakt DST Jongerencommunicatie in. Wilt u weten hoe u uw boodschap kunt vertalen naar jongeren in het onderwijs? Neem vrijblijvend contact op, of kom naar een van onze workshops.

Vraag het de jongeren zelf

Welke mobiele apps gebruik je het meest?

Koop je meer online of in de winkel?

Zie je wel eens gesponsorde content voorbij komen op social media?

Word je online door gesponsorde content beïnvloed?

Spaar je geld of geef je het direct uit?

Waar spaar je voor?

Wat spreekt jou aan op een beursstand?

Vind je het belangrijk dat je gadgets mee krijgt bij een beursstand?

Of kom naar een van onze workshops!