De slag om talent van morgen begint op de school van vandaag

Er is een war on talent gaande. Die dwingt bedrijven om in een vroeg stadium in de candidate journey op het netvlies te komen bij jongeren. Maar de praktijk laat zien dat bedrijven vaak onvoldoende gevoel hebben bij de belevingswereld van de jongeren die zij willen bereiken. Daarbij krijgen jongeren zowel on- als offline duizenden boodschappen per dag te verwerken. Dus hoe maak je als bedrijf(stak) het verschil? De kunst is om uw bedrijf in een vroeg stadium te laten erváren. Om inspirerende ontmoetingen te creëren en aansluiting te vinden bij het onderwijs.

Op een manier die past bij de belevingswereld van jongeren. Bij DST Jongerencommunicatie hebben we jarenlang ervaring met arbeidsmarktcommunicatie campagnes. We organiseren gastlessen, excursies, ontwikkelen lesmateriaal, geven advies en organiseren workshops. Wilt u weten wat uw bedrijf(stak) voor jongeren interessant maakt? En hoe u dit op een effectieve manier naar de toekomstige werknemers kunt communiceren? Neem vrijblijvend contact op, of kom naar een van onze workshops.

Vraag het de jongeren zelf

Heb je een bijbaan?

Wat vind je belangrijk in je toekomstige baan?

Weet je al wat je later wil worden?

Waarom heb je (g)een bijbaan?

Waar zie jij jezelf over 10 jaar?

Of kom naar een van onze workshops!